Uwaga: zakupy kontrolowane

Na polskim rynku pojawi się niebawem nowa technologia płatnicza. Posiadacze kart Visa zyskają nową usługę, indywidualne rabaty i promocje dostosowane wyłącznie  do nich.Wielka Brytania i Polska, jako drugi kraj wdrożą ten system w następnym roku kalendarzowym. OrganizacjaVisa podpisała umowę z firmą edo Interactive, na mocy której zostanie wprowadzona nowa usługa. Według uzyskanych informacji, wiemy, że klienci korzystający z płatności kartą Visa, będą otrzymywać konkretne oferty, indywidualnie dopasowane do ich preferencji zakupowych. Spersonalizowana oferta będzie możliwa dzięki zebranym informacjom o klientach i ich zakupach.

autor: Jurand (fotoomnia.pl)

autor: Jurand (fotoomnia.pl)

Jeżeli osoba X robi zakupy w sklepie na przykład Y, to dostanie specjalną zniżkę na zakupy w tym sklepie. Prawdopodobnie dostanie również promocyjną ofertę od konkurencyjnego sklepu Z, który będzie chciał przejąć klienta X. Dodatkowo wszystkie sklepy powiązane ze sklepem Y, również przygotują indywidualną ofertę dla klienta X. Wszystkie oferty będą spełniać nasze oczekiwania finansowe, dostosowane będą również do naszych preferencji zakupowych i oczekiwań. Zakupy marzeń, za nim człowiek pomyśli, co chce kupić, sklep już przyśle specjalną ofertą, ze specjalną zniżką. Wystarczy tylko kupić.
Oferowana nowa usługa umożliwi firmom handlowo-usługowym szybkie dotarcie z proponowaną ofertą do osób, które i tak są zainteresowane ich produktami. Klienci zaś będą mogli skorzystać z nowej usługi, po przystąpieniu do tego programu i dokonaniu zakupów.
Małgorzata O’Shaughnessy, dyrektor zarządzająca regionem Europy Środkowo-Wschodniej w Visa Europe, powiedziała: „To rozwiązanie da konsumentom dodatkową wartość w postaci ofert lepiej spełniających ich oczekiwania i dających wymierne oszczędności przy zakupach, dzięki czemu chętniej będą korzystali z kart Visa jako podstawowego środka płatniczego – co przyczyni się do zastępowania nieefektywnej gotówki.”
Współpracę z firmą edo Interactive przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert, nawiązało ponad 200 banków i ponad 1000 handlowców i usługodawców w Stanach Zjednoczonych. Wielka Bratania będzie pierwszym krajem europejskim oferującym nową usługę Visy, Polska zaś drugim.
Klienci polscy znów staną się testerami nowego programu, podobnie, jak było w przypadku płatności zbliżeniowych. Przypominamy, że to głównie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji wprowadzono system płatności zbliżeniowych, badając przy tym popularność nowej oferty. Nasuwa się pytanie, czy nowa usługa indywidualnie dopasowanych promocji spotka się z zainteresowaniem Polaków? Doświadczenie mBanku, promującego produkt na przykład mOkazje, odniósł ogromny sukces. Klienci polscy są mocno przywiązani do programów lojalnościowych, które mogą być zagrożeniem dla nowo wprowadzanej usługi lub odwrotnie będą stanowić jej, jakby przedłużenie.
Zdecydowaną przewagą systemu spersonalizowanych ofert jest powszechność występowania kart Visa. Klienci już posiadają te karty, wystarczy tylko ich przekonać do skorzystania z nowej usługi, do otrzymywania promocyjnych ofert.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *