Reklama a prawda o pożyczkach

Reklama – pojęcie, które w obecnej chwili budzi masę skrajnych emocji z przewagą tych negatywnych. Każda z nich niesie jednak ze sobą określony przekaz, zachęcając do zakupu czy wyboru danego produktu czy usługi. Czy jednak reklamy to wiarygodne źródło informacji o pożyczkach?

Reklama prawdę Ci powie?

Niekoniecznie. Szczególnie, że w większości przypadków biorą w niej udział osoby zupełnie niezwiązane z reklamowanym produktem czy usługą. Najtrudniej dać wiarę reklamom, w których uczestniczą aktorzy czy inne znane nam osoby. Z góry wiadomo, że „robią to dla pieniędzy” – nadmieńmy przy tym, że całkiem sporych pieniędzy. W końcu użyczają swój wizerunek danej marce, a rozpoznawalna twarz musi mieć swoją cenę.

logo_VIVUS

Aby otrzymać zastrzyk szybkiej gotówki, nie wystarczy wierzyć reklamom. Trzeba jeszcze ufać liderom! (źródło: vivus.pl)

Reklama w świecie pożyczek

Do tej pory reklamę jako środek zachęty, stosowały głównie banki. Promowały w ten sposób swoje produkty typu lokaty, konta osobiste czy firmowe oraz oferty kredytowe. Dzisiaj, jak łatwo zauważyć, robią to także firmy pożyczkowe. Ich spoty reklamowe są krótkie, kolorowe i dość kreatywne. Na ich tle wyróżnia się reklama VIVUS . Prócz łatwego do zapamiętania i dość sympatycznego obrazu, nie brak w nich konkretnej treści. Każdy emitowany spot jest okraszony na koniec garstką najważniejszych informacji. Z takiej reklamy dowiadujemy się ile możemy pożyczyć za pierwszym razem oraz o jaką kwotę mogą wnioskować obecni klienci.

W moim odczuciu reklama VIVUS to nie tylko wiarygodny przekaz, ale przede wszystkim bardzo praktyczny i przydatny. To taki skondensowany przewodnik po najważniejszych funkcjonalnościach, jakie udostępnia reklamodawca.

autor zdjęcia głównego: tookapic_pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *